Ridtur på Luna

Hejhå!

Dagen började oerhört bra med att när vi kom till gympan så hade de bytt ut låsen på dörrarna in till idrottshallen. Och våra lärare hade ingen nyckel och kunde då inte komma in, så det blev ingen idrott.
Eller rättare sagt, vi kutade därifrån så lärarna inte skulle hinna ändra sig ;P Vi är nämligen vana att det blir så...så det gäller att vara smart ;)

Två prov. Svenska och NO - prov. Fick skrivkramp på NO- provet, men whatever?! Det kändes som det gick hyffsat bra. Hoppas jag har rätt :)

Nu ska jag snart ge mig ut till stallet. Hoppning är det idag och jag har Luna.
Jag gillar verkligen Luna men har hört att hon flyger tio meter över varenda hinder när det är hoppning.
Så jag är lite nervös - men ändå ska det bli kul att få testa henne.
Vemvet? Vi kaske kommer jättebra överens med varandra? Eller inte...
Det väntar att se :)
...och ni märker ju om jag skriver senare ikväll eller ej...
Haha ne skämta xD Det ska nog gå bra. Hoppas jag.

Nejmen nu måste jag byta om. Vi hörs senare ikväll! Puss ♥


Såhär såg man ut imorse, redo för gympa :P


Kommentarer
Postat av: SofiaK

jävlar vad mycker andar det måste vara med på den bilden kolla !!! (?)

2009-02-14 @ 14:28:05
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0