Alla hjärtans dag

Hello. I'm survived.

Men jag red inte Luna. fråga mig inte varför, men när jag kom till stallet så stod mitt namn vid Roxette.
Jag hade lust och hoppa någonannan och valde då Gamäng. Kunde välja Winny oxå men det ville jag inte.
Trodde Gamäng skulle vara jättebra i hoppning. Men no.
Han hopppade men sen efter hindrena så började han bocka... var nära på att ramla av men nejda. Jag satt kvar.
Så det var inte världskul. Men aja det är ju fredagen den 13:onde. Men om jag ska vara ärlig så är det den 14: onde nu... Oj, vänta! Då är det ju Alla hjärtans dag!!
Då måste jag avsluta detta inlägg med att önska er alla en glad Alla hjärtans dag! Ta väl hand om varandra!
Och kom ihåg. We live for each other! Together, forever and always!








Kommentarer
Postat av: SofiaK

Ha en bra alla <3 dag ELINA!

2009-02-14 @ 14:27:05
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: agnes

Glad alla <3 dag på dig!:)

2009-02-14 @ 15:52:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0