Teknik = Blä

Tjabba!

Ännu en dag i skolan då. Lovet närmar sig mer och mer för var dag som går. Och nu är det bara en dag kvar innan jag bli fri i två veckor :) (Lov första veckan, prao andra)
Det har varit en helt vanlig torsdag idag. Det kändes som franskaprovet gick ganska bra, iaf enligt Lise-Lotte. Aja, får se sen vad det blev för resultat :P

Sista lektionen på torsdagar är teknik och Köstan (våran lärare) kommer ALLTID försent. Och det är så att om läraren inte kommit om kvart efter lektionen har börjat så får man gå.
Vi väntade som vanligt. När klockan var tio minuter över två så gick vi. Fast tro inte att vi var problemlösa där. Vi skulle ju ta oss till skåpet oxå utan att Köstan fick syn på oss.
Det första vi ser när vi kommer in i korridoren är Köstan som kommer gående. Då blir det fart på oss. Vi springer in på taletten och gömmer oss där tills Köstan gått förbi till lektionen. Sen var kusten klar att gå till skåpen. Och sedan gå hem.
Haha, skolkare ?? Men hon var ju en kvart försenad...
Men måste nog säga att lite knäppa är vi nog allt xD

Nu sitter jag här hemma och väntar på att Agnes ska komma. Vi ska ringa till Operan, vår praoplats. Kulkul.
Och så måste jag bara säga att imorrn är det fest hos Sofia.K. Det är 80-tals tema. Fan vad jag längtar!!
Få ha lite kul nångång ;)

Nu kom Agnes, vi hörs snart igen!


Vi gömmer oss inne på toan ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0