Till dig älskade fina mamma

Hejsan!

Idag vaknde jag vid typ tio a att en jävla försäljare ringde! Åhh dom e såå störande. Nån som håller med?
Aja, kollad på TV hela förmiddagen. Det var nån film som gick, men man skulle nog inte börja kolla på den mitt i som jag gjorde, för då fattar man inte ett skit. Så det så.

Sen har jag faktiskt gjort kokosbollar. Till mamma!
Så nu står dom där i kylen och så har jag klippt ut ett rött hjärta ur papper där det står: Till dig älskade fina mamma.
Haha, jag hoppas hon blir glad. Kul och glädja andra :)


Jag och mamsis.

Men nu är jag faktiskt hemma hos pappa. Det är ju fredag och det betyder ridning.
Får se vilken polle man får då :)

Nejmen nu ska jag ta o byta om. Vi hörs senare, pusshej!


Jag och Roxette The Look.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0