Tråk

Tja.

Fan vad depp det är. Så tråkigt. Dagen släpar sig fram och den är verkligen jättetråkig.
Blääää, vad gör man för att fördriva tiden?
Jo, just det ja. Jag har ju en FRIDA - tidning som jag kan läsa. Fick den i tisdags men har liksom inte hunnit läsa eftersom jag har haft mycket plugg den här veckan. Ja, jag tror jag aldrig nånsin har pluggat såhär mycket som jag gjort denna vecka. Jag har fan pluggat häcken av mig! Jag hoppas det gav resultat. Men nu är jag ledig från skolan i två veckor! Och jag ska inte plugga nånting. Jag ska bara lämna skolan åt sidan - och leva.
Det är jag värd.




Kommentarer
Postat av: Sofia K

Gud villken snygg bild Elina!

Hoppas du får ett bra sportlov!

PS: kom ihåg att kika in på min blogg!

2009-02-22 @ 22:45:48
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0