Oseriöst inlägg

Hej!

Något klokt har då inte skett idag. Klockan halv två gick jag hem från Maria tillsammans med Sofia.E och Agnes. Det var väldigt jobbigt eftersom jag hade en väska som vägde 70 kg. Typ.
Men en kul kväll - det hade vi kan jag säga :) Hann kolla totalt på sex filmer. Fyra på kvällen, två imorse.
Har tagit massor med bilder men kan inte ladda in dom nu, tyvärr. Men vi hade iallafall jättekul!

Jo, sen när jag kom hem så gjorde jag inte mycket. Tilda kom hit. Mamma lagade mat, jag målade naglarna. Tilda fick roa sig själv. Schysst, haha :P
Efter maten så gick jag runt och sjöng för Tilda med henne i famnen. För hon ville att jag skulle bära henne HELA tiden, haha.
"Elina bära" sa hon :P

Nu gör jag nothing, nothing, NOTHING!

Oj haha. Nej men gud så knasigt det här inlägget blev. Men ni är väl vana.

Nu börjar snart Det Okända. Och det bara mååste jag ju se. (Som vanligt).

Men ni får ha en fortsatt bra kväll! // Elina ♥


Vi :)
Av: Sofia Knutsson.


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja de var faktiskt mumsiga =). kram

2009-02-25 @ 20:36:05
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Sofia.e

Vi såg 7 filmer! 5 på kvällen o 2 på morgonen =P <33

2009-02-26 @ 12:21:06
Postat av: Sofia.e

Vi såg 7 filmer! 5 på kvällen o 2 på morgonen =P <33

2009-02-26 @ 12:21:20
Postat av: elina

Hmm...gjorde vi ? <33

2009-02-26 @ 19:16:09
URL: http://eeliinaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag är inte med på denna bild:(

2009-02-27 @ 22:56:41
URL: http://zaaniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0