Franskaprov tomorrow

Hejhåå.

Faan vad jag har pluggat! Haha, hur kan jag?? :P Jag fattar det inte själv. Synd att det ändå kommer att stå ett stort IG på franskaprovet imorrn...

Men ändå så känns det som allt är med mig. Inget är emot mig om man så ska säga...allt känns så bra just nu.
Jävligt bra. Eller så känns det bra för att det är så jävligt dåligt. Jag vet inte.
Men MVG på NO-provet, och idag så fick jag faktiskt en praoplats, jag och Agnes. På Operan.
Det känns så bra. Som problem efter problem lossnar en efter en...
När man var mindre så visste man inget bättre än att efter skolan gå hem och plugga. Men nu vet man mer.
Men jag tycker att jag börjar falla tillbaka i det första. Om det är bra eller dåligt, det vet jag inte.






Kommentarer
Postat av: Tova

Vad roligt, vad får ni göra då på operan?

2009-02-18 @ 21:05:04
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: agnes

gud vad roligt det ska bli! :D <3

2009-02-18 @ 21:38:17
Postat av: elina

Vi ska få kolla på repetioner, gå på studiebesök m.m :P

2009-02-19 @ 20:31:36
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0