Black Beauty

Hejhallå!

Har nyss suttit och bölat mig igenom Black Beauty. Den filmen är ju bara såå sorlig.



Jag vet inte vad jag ska göra idag. Alla sover väl än så länge, haha :P Bara jag som var uppe kvart över fem.
Ja, jag har shoppat. Haha, det där låter lite konstigt. Men nej, jag har varit på ett outlet. Dom har massor med kläder och jag har lite kläder med mig hem nu :) Ett par jeans och fyra tröjor för 250 kr. Inte illa va?
Men somsagt, vet inte vad som händer idag. Får väl vänta tills nån har vaknat. Då kanske det händer nått.
Men för mig känns det som halva dagen har gått, och för vissa har dagen nyss börjat.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack så mycket =). Vad ska du hitta på idag då? kram

2009-02-26 @ 10:18:41
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0