Äntligen

Hejhej!

Kom nyss hem från Kista. Efter skolan så drog Maria och jag iväg dit och gick på bio.
Och nu äntligen har jag det gjort! Nu har jag sett I taket lyser stjärnorna.
Visst, boken är bättre. Men så är det ju jämt. Men den var faktiskt jättebra OCH jättesorlig!
Haha, det som var roligt var att alla satt och storbölade...

Efter bion så skiljdes Maria och jag vid stationen. När jag gick hem så var det halt på ett ställe och då gjorde jag det jag inte fick göra - ramlade xD
Så sitter här nu med ena handen uppskrapad...
Men...SÅNT E LIVET!

Ja, och snart börjar Det Okända! Det är också livet!
För vissa...och för vissa inte.


Det okändas medium hjälper människor med oförklarliga fenomen. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Ha en fortsatt bra kväll! Många kramar // Elina ♥

Kommentarer
Postat av: SofiaK

är den blonda tjejen i mitten ett medium??

2009-02-14 @ 14:29:30
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: elina

japp :)

2009-02-14 @ 16:23:16
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0