Vi blir modiga när fienden flyr

Heeej!

Haha, jag e i skolan nu. NO - lektion. Ska läsa om droger på nätet men orka liksom, kan jag blogga lite istället ;)
Hjälp nu kom läraren, aja tur. Hon såg inte vad jag gjorde :)
Efter det här så är det estet, vet faktiskt inte vad vi ska göra :P
Jag kom och tänka på en sak som hände igår. Jag var på Coop och tjuvlyssnade lite när en mamma och ett barn snackade.
Jag tror att de snackade om att barnet tänkte på ett djur och så skulle mamman komma på vilket djur det var. Såhär lät det:

Mamman: Hmm..Har djuret fyra ben?
Barnet: Neej.
Mamman: Har det två ben?
Barnet: Aa.
Mamman: Kan det flyga?
Barnet: Nej.
Mamman: Kan de prata?
Barnet: Ja.
Mamman: Kan den spela fotboll?
Barnet: Ja.
Mamman: Är det en människa?
Barnet: Ja.

Jag tyckte det var så otroligt gulligt. Kul och höra hur andra tänker, lever och fördriver tiden.
In this life. Höra en mammas och ett barns konversation. Det var så fint på nått sätt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0