Yeee! MVG till Elina!

Hejhallå!

Helt okej dag. Två prov har man fått tillbaka, matte och NO.
Matte - Hela klassen fick IG. Ingen kommentar.
Men hallå! Om hela klassen har IG så borde det väl inte vara eleverna som det är fel på?

NO - provet - MVG. 66 av 68. JIPPI!!!!!!!! Fyfan vad glad jag blev :D
Fast som vanligt så blir det ju såhär....

Läraren: Och det var bara en i klassen som fick MVG...

Jag: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!

Fyfan vad pinsamt :S Vart fick jag luft ifrån?? Aja, gjort är gjort :P

Har inte så mycket mer och säga. Längtar som faan till lovet nästa vecka...
Orkar inte med skolan just nu...

Ska nog gå och begrava mig med Leona Lewis musik. Ja, just det ja! Mina kompisar kom på ett nytt namn till mig idag:
Elona Leiwes. Vad tycks?? :P

Haha. Men nu ska Elona Leiwes sova. Godnatt alla underbara!


Kommentarer
Postat av: SofiaK

GRATTIS <3<3<33

2009-02-18 @ 15:36:46
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0