A slasky day

Hejhejhej!

Blääää vilket väder vi har här!! Slask slask och ännu mera slask.
Usch usch usch! Nej, bättre väder vill vi ha!

Nu tänkte jag blogga lite om idag. Eller egentligen så finns det inte så mycket och blogga om.
På första rasten idag i skolan så ringde jag mamma. Skulle påminna henne om att hon skulle ringa till frissan.
Så för en gångs skull så gjorde hon det. Jag ska dit på torsdag nästa vecka! Längar :)

Jag har faktiskt en jätterolig sak och berätta.
Vi har ju massor av småbarn på vår skola och igår så var det en liten kille som kollade på Sofia.E och log jättemycket.
Så log Sofia tillbaka och nu så brukar de le mot varandra.
Och idag då så log de som vanligt och så sa Sofia hej och då sprang han typ iväg, typiskt småbarn xD
Men vi hade inget bättre för oss så vi sprang efter han o hans kompisar :P
Och så stack han in fort som möjligt..men så försökte hans kompisar o få ut honom igen haha...och nu kommer det roligaste av allt. En av hans kompisar gick fram till Sofia där vi stod och frågade henne: Du är kär i Oliver va?
Sofia.K och jag tittade på varandra och började asgarva. Sofia bara: Neej!!
Haha ... vad söta de där små rackarna e xD
Nu sprids nog det där genom alla småbarnen. Sorry Sofia. You're in trouble! :P HAHAHAHAHAHA XD

z

Nu blir det plugg för min del...hoppas att ni har det lite roligare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0