Agnes och me och en knäppiskanin

Sitter här och försöker plugga lite musik. Okej, visst, jag tycker musik är jättekul (att sjunga iaf) MEN INTE Barocken. Det är typ opera o sånt o så ska man kunna lite av det till imorrn...bläää på det säger jag bara.
Jag har så mycket läxor. Men samtidigt känns det inte som att det är några alls. Nej det där lät väldigt konstigt.
Men aja, när vi ändå snackar om musik så kan jag säga att Agnes och jag skrev det där brevet idag efter skolan.
Till praoen. Så vi skrev en massa och det blev en bra text =) Ska höra med Carin (vår musiklärare) imorrn om hon tycker det är bra. Idag så vabbade hon så jag vet inte om hon kommer imorgon. Men jag vet inte om jag vill det eller inte. Jag vill att hon ska komma så vi kan visa henne brevet. Men samtidigt så har jag ingen lust att ha musik när vi ska ha läxförhör på den där jävla läxan....
Inget illa menat...men jag håller nog på det sista alternativet :P Hoppas HOPPAS!
Förlåt för att jag e så dum :S Men vem skulle inte hoppas ?

SKITSAMMA! Agnes och jag började också snacka om mina kaniner. Haha :P
Plus att vi snackade om andra djur...och i slutändan så kom vi fram till att killar är som hundar.
Hehe, här kommer lite bilder från min och Agnes eftermiddag!

sd
Vi tog ut min bigga kanin Diana.

c
Diana hade ingen lust att hoppa hinder...

d

Bara att ta sig in i buren.

fd
Men det blev inte så lyckat.

d
Det är min knäppiskanin det =)




Kommentarer
Postat av: johanna

är hampus smartare en dianna?

2009-01-28 @ 21:11:59
URL: http://johannaand.blogg.se/
Postat av: oskar

är hampus smart?

2009-01-28 @ 21:13:32
URL: http://johannaand.blogg.se/
Postat av: agnes

den sista bilden är såå fin på er:)<3

2009-01-29 @ 19:21:14
Postat av: SofiaK

Åhh, vad sööt!

Sötsöt söt!!

2009-01-30 @ 19:30:18
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0