Är du en pluggis eller en värsting? Här är testet som avslöjar vem du är!

[ ] - Din lärare har ringt hem p.g.a bråk?
[ ] - Du har suttit och talat med din lärare om bråk i mer än 20 minuter?
[ ] - Du har fått utskällning?
[ ] - Du och din/dina kompis/ar har "retat" någon ?
[ ] - Du hatar någon lärare?
[ ] - Din lärare har slagit dig?
[ ] - Din lärare har kastat en bok i ditt huvud?
[ ] - Din lärare har ' favoriter '
[x] - Din lärare har bjudit på godis?
[x] - Har du missat att gjort läxorna någon gång?
[ ] - Har du glömt idrottskläder någon gång de senaste året?
[ ] - Har en annan lärare kommit in i erat klassrum & hämtat dig p.g.a bråk?
[ ] - Din lärare har sagt att om du inte ger dig , ringer hon dina föräldrar?
[ ] - Du har talat med rektorer om bråk.
[x] - Du gillar inte skolan något speciellt.
[ ] - Du har slagit någon i skolan riktigt hårt
[ ] - Du har gått om ett år
[ ] - Du har fått gått ut och sättit dig, för du var för stökig på lektion?
[?] - Du blir inte kallad "lärarnasfavorit"
[ ] - Du har kaxat upp dig mot en lärare? 

TOTALT: 3

0-4 - Pluggis.
4-8 - Lärarens favorit.
8-12 -Du är normal
12-22- ingen kan jävlas med dig


Haha! Jag skulle väl inte direkt säga att jag e en pluggis...

gfgf
Men mycket läxor har vi iallafall...

df
Men jag har ju mina underbara

friends. Utan dom skulle jag

inte ens gått till skolan.


You make my day <3





Kommentarer
Postat av: jenny

Hej det är sofia!!

Gud villket fint arbete du har gjort på din blogg!


2009-01-06 @ 16:23:37
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej det är sofia!!

Gud villket fint arbete du har gjort på din blogg!


2009-01-06 @ 16:23:55
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: elina

Tack Sofia <3 Du med :D

2009-01-06 @ 21:48:25
URL: http://eeliinaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja den är jätte fin;)<3<3<3<3

2009-01-07 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0