Better girls

Tjolahopp!

Sitter här nu hemma hos min moster, Tilda och dem.
Är rätt så trött, blev rätt så sent igår men aja.
Kom "bara" 20 minuter försent till matten imorse (a) Men jag skyller på att maskaraborsten fastnade i håret och det tog ju ett litet tag att få bort det svarta kletet som fastnat i mitt hemskblonderade barr :P

Dagen flöt annars på rätt så bra. Hade en redovisning med knuttan på SO: n men det gick bra. Jag gjorde inte bort mig :)
Sen var det idrott. Vi har ledarskap just nu så att eleverna ska hålla i lektionerna. Och idag var det knuttans tur :P
Tur att hon inte hade valt nått jobbigt för då skulle hon legat risigt till. Nee skämta =)
Men vi körde 3 - kamp och en av grejerna vi gjorde var dragkamp. Vi körde killarna mot tjejerna, och tro det eller ej - men vi tjejer vann över killarna!! Fett stolt man ska vara  ;) Det var vi kan jag säga xD

Är oxå rätt så nöjd för jag har fyllt i det jag missat i "Hälsodagboken" de senaste dagarna. Nu har jag bara en jobbig mattediagnos kvar att göra.  Men aja, om man verkligen vill göra den så går det.

...men frågan är om jag verkligen vill?

g

Kommentarer
Postat av: dalia

tack själv! :)

2009-01-26 @ 20:18:21
URL: http://bloxda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0