Barnvakt och bläää

Hejs hopps!

Sitter här med huvudvärk...har suttit barnvakt heela dagen :P
Först så knallade Carro och jag iväg till Tilda och skulle sitta barnvakt till henne. Det gick jättebra.
Kom dit vid tolv och vid fem så var det vidare till nästa hem. Hem till Carro. Skulle passa hennes syskon som är 8 och 10 år. Vi e ju värsta barnexperterna ju! Skulle kunna sätta upp lappar...: Caroline och Elina - Barnvakterna! Haha, vi skulle nog tjäna lite på det :P Men iaf vi trodde att det skulle bli lättare med en 9: åring och en 10: åring än en 2: åring som man jämt måste roa. Men vi hade fel.
Hängde o klängde på en och...blää...
Men aja vi kunde få dom och titta på film ett tag och då så kollade jag och Carro på en skräckfilm på datorn. Barnhemmet. Den skulle vara skiitläskig. Vi tyckte att vissa perioder så var den inte alls läskig. Men när det väl skulle vara läskigt...då var det riktigt läskigt kan jag säga! Vi skrek, haha. Kommer typ inte kunna sova inatt men aja...det e jag nog inte ensam om :P Carro och jag e äkta rädd disor (som jag säger) :P

Men nu ska jag snart sussa. Goodnight everybody!

zxz
Dagens barnvaktsoutfit ;P

dssd
Gosigosi :) <3

d
Duktiga barnvakter som fick henne
och sova va? ;P

dsd
Älsk <3

ewwe    ee     
                                 "Mamma Elina"

dsds
We :)

dferer
Medans Carro och Tilda lekte lite så
passade jag på och kolla lite i Ellos-
katalogen som dimpade ner i brevlådan ;P

sdsd
Scary scary...






                                                                                                                           


                                                              
     

Kommentarer
Postat av: Maddis

Tack än en gång för hjälpen med Tilda.Ni är proffs på att passa barn. Ni är välkomna igen...



Kram

2009-01-06 @ 19:38:44
Postat av: SofiaK

bläää villken läbbig film!!!

2009-01-09 @ 19:57:36
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0