Den crazy hoppspecialen!

Hej!

Sista dagen innan helgen då :P Efter skolan drog jag hem till Carro. Vi gick och köpte godis. (Som jag gjort de senaste dagarna som egentligen inte behöver nämnas)
Och så kollade vi på The Shining. Äntligen! Jag kan säga tre ord om filmen: Skitdålig, skitläskig och skitäcklig.

Mitt i filmen så fick jag ett sms från en i min hoppspecial grupp. Hon sa att alla de skulle rida i bikini utanpå kläderna på hoppspecialen och tyckte att jag också skulle göra det. Men det tyckte inte jag. Jag hade ingen lust att hoppa omkring på en sjötokig häst i bikini över kläderna :P Vart går gränsen lixom? ;)

Men när jag väl satt där på Roxette var jag rätt så ensam om att inte ha bikini, typ alla andra hade det :P Så jag ångrade mig nästan lite.

Men nästa gång ska jag inte banga ur - jag tillhör ju ändå den crazy hoppspecialen, och då är det okej att vara lite crazy.

...Vad väntar härnäst?

ef

// Elina ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0