Elin Svanström

Hejhallå!

Soft dag har det vart idag :P Sista lektionen var estet och vi hade dans på schemat.
Men ingen hade kläder o dansa i med oss till skolan så vi fick sluta^^. Klockan var då 13.09 och vi skulle slutat 15.00 så de kändes skönt :D

Efter skolan så hängde vi lite med Lavinia. Det var verkligen länge sen!

z<

Och sen bar det hemmåt. Just det ja. Dags o hitta praoplatser! Vi ska praoa igen v.10.
Alla har typ redan hittat praoplatser förutom Agnes och jag. Sofia.K och Maria ska praoa på Ica Maxi.
Sofia.E hos en frisör i småland och Sanna hos någon häst terapeut.

Idag så frågade min musiklärare var jag skulle praoa och jag visste ju inte och då tipsade hon mig att kanske praoa hos en sångpedagog, vilket lät väldigt lockande! :D
Agnes var också intresserad och Carin tipsade oss om några olika ställen.


Ett heter Kulturama som det nog skulle vara jättekul och praoa hos en sångpedagog där :)
Jag gick in nu på deras hemsida och kollade, hittade lite nummer och så. Sen så kollade jag på lärarna som jobbade där och de verkar vara jätteduktiga! Värsta sångpedagogerna. Vissa har gjort utbildning i USA m.m.
Och så bläddrade jag ner och hittade en lärare jag kände igen...ELIN SVANSTRÖM!! Såhär stod det om henne:

Svanström, Elin Kurslärare
Musiklärare och sångpedagog utbildad vid Kungliga Musikhögskolan i Stockholm.

Hon har jobbat på vår skola som musiklärare. Hon har coatchat mig och Agnes när vi skulle sjunga. OCH hon jobbar på Kulturama! Jag tänkte bara, wow.
Agnes och jag ska nog vara modiga och ringa dit en dag.
Det skulle vara så jävla kul att få praoa där! VILL INGET HELLRE!
Jag ska hoppas tills det inte går att hoppas mer.

cx

Kommentarer
Postat av: agnes

såg det också fett coolt! :D

saknar världens bästa lärare elin <3

2009-01-22 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0