E Froid Rouge L

Tänk! Ikväll har jag gjort en egen liten drink...den blev suupergod så måste bara skriva hur jag gjorde!
Här kommer lite roliga kommentarer från när jag gjorde den:

(Jag var ute i köket och de andra inne i vardagsrummet)

Mamma: Vad gör du i köket, Elina?
Jag: En kemisk reaktion!

Hahaha så kul man kan ha asså xD

Men iallfall nu ska jag komma till det jag ska - hur jag gjorde den!
Den är jättelätt och göra xD

Ingredienser:

* Sprite
* Isbitar
* Hallon (gärna halvfrysta)

Häll upp sprite i ett glas och i med isbitar. Sen så häller man ner ett par hallon och rör om med en sked så att drycken blir röd :P

Den är nästan som hallonsoda (fast godare). Jag kallar den E Froid Rouge L.

Hope you like =)

<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0