En helt vanlig skoldag med ett hål

Hello!

Nu blir det lite uppdatering här på bloggen igen då :)
Vad har hänt i Elinas liv idag då? Jo, det är det jag tänkte berätta för er. Nog för att det egentligen inte har hänt nått speciellt, men ni ska ändå få veta vad som hänt :)

Imorse så vaknade jag av mig själv 2 minuter innan mobilen skulle ringa. Wow! 05.58 asså ;P
Jag hade verkligen ingen lust att gå till skolan imorse..låg i sängen och försökter hitta på ursäkter för att slippa skolan. Hmm...har jag inte lite ont i huvudet? Mår jag inte illa?
Helt sjukt! Men aja jag pallrade mig iväg till skolan ändå...STOLT!

Det som var skönt idag var att vi hade ett hål, en håltimme. Bild.
Vi drog upp till Vi och handlade godis och sen stack vi hem till Sanna xD

Här får ni se bilder från min dag i skolan. Eller vi kan kalla det: Min skoldag i bilder!

dgf
På engelskalektionen :P

cf
Sofia.K och jag i musiksalen :)

e
Ja...


Där var dom!
Nu ska jag sticka till Carro innan hon har sms:at sönder min mobil...haha xD

Vi hörs senare! Puss // Elina ♥



Kommentarer
Postat av: SofiaK

Det var så lite så, det där med trollbacken!!

Men nu ska jag dra till Sanna hej då pussar <33

2009-01-22 @ 17:36:38
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0