Fel spår

Hej!

Måste börja med att säga att jag känner att jag blivit sämre på att uppdatera bloggen. Förlåt. Jag älskar ju denna blogg så vad håller jag på med? Har spårat ur, måste in igen och hitta den röda tråden.
Och det ska jag göra.

Fredagen den 30 januari 2009 - en sjuk hals.

Dagen började med idrott. Sofia.E :s mamma var snäll och skjussade oss dit - till idrotten. Och sen när vi skulle gå tillbaka så gick vi den andra vägen - på isen. Hehe, Sofia.K tog massor av bilder med sin mobil. Synd bara att jag inte har fått dom ännu :/ Men aja, that's the life.

På eftermiddagen började min hals dampa. Eller inte dampa, den kan inte hjälpa att den får ont.
Eller rättare sagt - jag får ont. Fick jätteont i halsen.
Och sista lektionen var estet - sång. Och min hals hade absolut ingen lust att sjunga. Absolutely not.
Så då fick jag ännu ondare. Bläää på halsont.
Ingen ridning blev det iallafall. Bra eller dåligt? Avgör själv.

Fick låna två böcker av Agnes: Linas kvällsbok 1 & 2. (Har sett filmen) och I taket lyser stjärnorna. (Ska se filmen)
Hehe xD Tycker det bara är så mysigt o ligga i sängen och läsa en bra bok och äta lite godis. Det är livet! :D

Men nu ska jag sova för jag är sjukt trött. OCH sjukt sjuk.

Godnight everybody!

cx

Kommentarer
Postat av: Tova

Krya på dig bästis!

2009-01-31 @ 21:28:53
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0