Fredag

Hello!

Dagen började med idrott. Pappa var snäll och skjussade mig dit :)
Efter det matte, lunch, svenska, NO och estet.
På NO:n så hade vi genomgång och Sofia.K kunde nästan inte hålla sig för skratt. Inget taskigt menat knuttan. Men det var väntat :P Sen så var det estet och då skulle vi fylla i ett papper vad vi ville göra de närmsta månaderna :P
Sen var dagen slut! Jag följde med Sofia.E hem och hade ingen lust och gå därifrån sen och åka till stallet.

Men till stallet kom jag men hade gärna klarat mig utan.

Och ja....NOW I'M HERE!! Och äter godis xD Jag tror jag har hittat en ny favorit. Refreshers :)

sd

Dom e suupergoda xD

Men om vi går tillbaka till ämnet om skolan. Så är det iallafall nu 100 % klart att vi ska flytta till Gillbo nästa år.
Bläbläblä. Det finns INGET positivt med det. Skolan ligger en bit längre bort. Man får gå upp tidigare på morgonen, och komma hem senare. OCH vi får gå med en massa andra elever vi aldrig sett förut. OCH en ny skola räknas oxå då med att man inte hittar. Det kan fan inte bli värre! Vår rektor verkar inte vilja vårt bästa. Han verkar inte bry sig om oss.
Tack så mycket Peter! Tack så jävla mycket.



 


Kommentarer
Postat av: agnes

håller med, skit dåligt att vi ska flytta till Gilbo!!! :(

2009-01-10 @ 18:16:29
Postat av: Tova

men det finns säkert några bra saker med det, vem vet ni kan ske träffar några nya kompisar. Det är inte alltid fel! <3<3<3

2009-01-11 @ 19:22:03
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: elina

Nej Tova. Tänk mig och franskalektionerna. Nej, jag tror inte du förstår.. <3<3<3

2009-01-11 @ 19:45:51
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0