Frysdag

Hej!

Somsagt så har jag o Sanna ridit ut idag. Det gick jättebra :) Förutom att det var så kallt så jag förlorade känseln i fötterna :S Men aja, kändes skönt och åka tillbaka till stallet där jag förut hade hängt nästan varje dag...
Saknar verkligen det...Hrimnir <3 Men aja. Here some pictures!

fd

Hästarna i hagen. Hrimnir fattas :'(

xcxc
Ingen ridtur på Hrimnir. På Natte den
här gången.

xcxc
Redo för en ridtur Natte?

xcxc
Natte fint uppställd :)

xcxc
Iskall efter en ridtur :P

vcv
Calle gillar banan, haha xD

dsd
Hrimnirs box står fortfarande tom...

ccv
Men okej...kanske inte riktigt tom...

dd

Vill bara säga att jag älskar dig Hrimnir. Jag hoppas att du har det bra vart du nu är.
Jag saknar dig som in i helvetet. Föralltid i mitt hjärta älskade häst <3

df






Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu börjar jag snart gråta....:( Vad fin hrimnir var på den bilden:) jag lider med dig

2009-01-11 @ 16:52:49
URL: http://zaaniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0