Shoppingdag

Hejsanhejsanhejsanhejsan.

Idag så bestämde vi oss (Jag, Sofia.E och Maria) att åka till Stinsen och shoppa loss lite.
Det blev en mycket lyckad dag med bra köp för min del :)

wew

Hehe, tänk att jag har stått och sjungit där på Stinsen en gång, coolt xD

as

Men aja. Den här gången så sjöng jag inte, utan jag köpte ett par jeans från Gina Tricot. Ett vitt linne från H&M och en tjocktröja (asbig) från BikBok.

sdsd
Tjockiströjan xD

Haha! Det roligaste på hela dagen!!

Vi hade köpt glass på donken och så gick vi konstigt nog ut...

- Varför gick vi ut för?
- Vet inte...ska vi gå in igen?
- Men nej! Det kan vi inte göra...gud vad pinsamt och gå in igen.
- Men det e ju fan mycket pinsamare att stå utanför och äta glass när det är - 14 grader ute!

HAHAHAHAHA! Så jäävla kul ^^

men jo...det var faktiskt så kallt. Efter en hel shoppingdag så stack jag hem först, och sen stack jag till Sofia.E :P
Det var ju så jävla kallt ute. - 16 grader. Så vi kunde ju inte vara ute så vi tände ljus och åt popcorn.
Vi hade det verkligen jättemysigt! <3

Men nu är det snart sleeptime. Sussa lugnt! <3





Kommentarer
Postat av: SofiaK

mkt bra desing!!

2009-01-09 @ 19:59:47
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: elina

tackar :)

2009-01-11 @ 04:10:44
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0