Skridskotur utan skridskor

Hej!

Tänkte ta och berätta lite vad vi hade för oss igår.
Alla vi - Sofia.K, Sofia.E, Sanna, Tova och jag träffades ute kl halv 8.
Vi bestämde oss för att dra hem till Maria. Agnes var på fotbollsmöte och skulle komma lite senare.
Det var verkligen JÄTTEHALT ute!

- Asså fan Elina, det är värsta skridskobanan här ju. Såhär är det INTE i London!

Hahahaha xD Jag är van, Tova.

En halvtimme senare var vi hos Maria och stannade där i tre timmar. Sen skulle vi hem igen.
....jag halkade två gånger...(a)
Eftersom att vi gick så sakta för det var så halt så kom vi hem nångång efter 12. Det första jag gjorde var o hoppa in i duschen för jag var så kall :P
Och sen var det sleeptime, Tova skulle upp 08.00 idag så :P Jag gick upp och sa hej då till henne men tröttis som jag e går jag och lägger mig sen igen...och vaknar inte förrens kl 11.00 :P
Varför måste jag sova så länge?! :O

Nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga att det var så halt igår så man kan säga att det blev en skridskotur utan skridskor.

Ta det försiktigt när det e så halt ute, så ni inte gör som jag gjorde xD

we

// Elina

Kommentarer
Postat av: agnes

det roligaste var när du och Ekström ramla xD haha. förlåt för att jag skrattade då men det såg riktigt roligt ut ;P hihi

2009-01-25 @ 23:13:01
Postat av: elina

Haha, och så klagar hon på att det var jag som drog ner henne ... haha :P

2009-01-26 @ 00:33:46
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0