Back in school

Hejhå!

Hade faktiskt inga problem och komma upp ur sängen kl 06.00 imorse.
Verkligen skönt att gå upp två timmar innan man börjar så att man slipper stressa :)

Dagen har varit jättebra. allt var väl som vanligt. jag menar...det var det.
Hehe...har märkt att jag inte fyllt i min elevkalender på ett tag...aja får börja fylla i den nu när det e skola igen :)

ssxx



Här kommer dagens outfit!

sd
Jeans - Gina Tricot
Topp - Gina Tricot
Kofta - H&M
Kompisarmbandet (såklart) - Från Sofia.E



Sist men inte minst så vill jag bara säga...

erer
...att mina naglar börjar bli lite längre, jippi xD

 Varma kramar ♥ // Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0