Snart ropar sängen

Godkväll på er!

Sitter här hemma hos min moster och de andra. Har suttit här och umgåtts.
Hanna vann körslaget och jag vet en som är glad :P Sanna.
Hennes medryttarhästs ägare är nämligen bästa kompis med Hanna, så då har Sanna blivit väldigt delaktig i detta :P
Haha xD

Nu ska jag snart hem till min kära säng och läsa. Jag älskar verkligen att läsa.
Dagens offer blir Linas kvällsbok 1 & 2.

Imorrn blir det bio med friendsen. Vi ska se I taket lyser stjärnorna.
Det ska bli nice =)

Just det ja, om en vecka är det Melodifestivalen. Det är nått man samlas för och tittar på tillsammans här hos mig. Det kallas tradition. Och jag måste säga att det är riktigt trevligt =)



-Vilken är den mest musikaliska valen?

- MELODIFESTIVALEN!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom andra=Mamma, Tilda och Klas

2009-01-31 @ 22:57:23
Postat av: elina

Jajaja :P

2009-02-01 @ 12:20:11
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0