Städdag

Hejhopp!

Har nyss packat till mamsen...jobbigt o göra det varje vecka :/
Vissa slipper. Andra inte. Livet e orättvist. jävligt orättvist.
Men jag e van.

Idag så har jag inte gjort mycket mer än att städat, hittade lite grejer man glömt bort så nått bra förde det med sig.

sd
Hittade blandannat denna kartong. I den hade min

födelsedagspresent från Sofia.E legat. Kartongen verkade

ha fått vara kvar. Men inte nu längre - nu ligger den faktiskt

i soptunnan. Nån ordning får det va ;P

Jag hittade oxå mina rosetter och sånt från hopptävlingar lite huller om buller så de fixade jag till :D

sd

Måste bara säga att jag älskar min mönstrade bokhylla.
Nån som håller med? (a)

Dagens sötnos måste nog ändå vara Sannas hund Casper!

we
Hur söt får man va? xD<3


Kommentarer
Postat av: Tova

Vad söööt! Men heter den oxå casper?

2009-01-11 @ 19:28:55
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: elina

ja det gör den :D

2009-01-11 @ 19:42:23
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0