Idag säger vi hej till en lista

Dagens:

Dampperson:
Mamma har verkligen damp idag!

Roligaste lektion: Vet inte men måste väl säga NO:n.

Tråkigaste lektion: Matte tror jag.

Låt: Sofia.E och jag tänkte tillbaka på gamla minnen och sjöng "Alla flickor utom jag". Så det får ta och bli dagens låt :)

Roligaste kommentar: En sak Sofia.E sa efter NO lektionen när jag frågade henne om vi hade nån läxa xD

Goda: Varm choklad med kokos i. Testa, det e supergott!

Roliga: Mamma snubblade över plattången, och jag låg såklart bakom att det hände (a)

Jobbiga: Var och stiga upp ur sängen imorse. Jag tänker jämt nej jag orkar inte. Jag vill lixom bara skita i allt.
                  Men så funkar det ju inte. Jag måste ha betyg. Men egentligen, vad spelar det för roll? Nästa år kommer man ju
                  ändå få IG. Och vems fel är det? Inte mitt iallafall.

Nyhet: Vi ska sjunga på Stinsen nästa lördag. Dock så ska jag inte sjunga solo :'(

Kläder: Jeans, topp och en kofta.

Frisyr: Plattat hår.

Smink: Foundation, puder, maskara, rouge. Min maskara är typ slut så jag lånade mammas. Den var jättebra!
              Funderar på om jag ska köpa en sån...eller sno hennes (a)

rtrt
L´ORÉAL paris LASH ARCHITECT









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0