Det var det.

Glad midsommar! Nej, jag är inte full. Bara ironisk.

Jag har haft en otroligt rolig midsommar tänkte jag skriva haha, nej, nyår hemma hos Agnes.
De andra som var där var Sofia.K, Maria och Sanna.

Först så åt vi mat och snackade skit. Och sen så låg vi på Agnes säng och käkade godis och chips medans vi körde Singstar :) Vi hade riktigt mysigt ;P

Strax innan tolv var Sofia tvungen o dra :/ trååkigt men aja.

Ja, och sen slog klockan 12 och det blev nytt år. År 2009.
Haha vi hade verkligen jättekul! Massa bilder har tagits och kommer hamna här på bloggen inom kort :P
Sanna och jag tävlade om vem som kunde skrika högst så nu har jag ingen röst kvar xD

Det var det. Jag slutade år 2008 med mina vänner och började år 2009 med dom. Kan det bli bättre?!
Älskar er! <3


sdsd
Min outfit ;P Hmm...var det inte den tunikan jag gick
omkring på stranden med i somras? :P

ss
Älsklingar <3



Kommentarer
Postat av: agnes

bästa kvällen med er<3

2009-01-01 @ 21:11:19
Postat av: sanna

ja det var den bästa kvällen med er<3

2009-01-03 @ 21:59:00
Postat av: SofiaK

Saknar kvällen med er!!

2009-01-09 @ 19:58:50
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0