Sanna ord

Godmorgon på er allihopa!

Inte så vanligt att jag brukar skriva inlägg på morgonen innan skolan, men idag kände jag för det för att jag började tänka på det igårkväll.

Det är så att jag tycker att jag har blivit mycket bättre på att skriva texter. Formulera dem.
T.e.x i skolan har vi något som kallas "Hälsodagboken" och som man hör på namnet är det som en dagbok.
och för första gången kan jag skriva. Jag hittar ord för varje mening, och från att ha skrivit obetydliga ord så har jag hittat ord som betyder något.
Och allt detta tack vare eeliinaa.blogg.se. Min blogg.
Genom att uttrycka mig här har jag blivit bättre på att skriva. på att hitta ord, som jag kallar det. På att hitta en röd tråd.

Min blogg betyder så otroligt mycket för mig. Det kan låta konstigt, men då får det göra det. För jag talar sanning.

Visst skulle det vara jättecoolt om man hade en lika stor blogg som Blondinbella eller Kenzas. Men så funkar det ju inte.
Jag skulle vilja ha mer läsare på min blogg. Men jag har några. Det är alltid något. Jag vill verkligen tacka er som tar er tid och läser min blogg. Om ni inte skulle göra det, vad finns det då för mening med att då ha en blogg?

Jag gillar min blogg väldigt mycket.
Och jag gillar er, mina kära läsare, minst lika mycket.

Hoppas mina ord betyder nått för er <3

b


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa!! visst äre så att man blir bättre på att skriva?? =D <33

2009-01-23 @ 22:22:41
URL: http://sofiniia.blogspot.com
Postat av: dalia

din blogg e jätte fin :)

2009-01-25 @ 21:10:28
URL: http://bloxda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0