Skolan som skiljer sig

Hade verkligen ingen lust att stiga upp ur sängen imorse. Är bara deppig nuförtiden i skolan. Allt är lixom dött sen det här beskedet kom. Förut så var alla glada och allt var jämt på topp. Även om man inte mådde bra så gick man hem med ett léende på läpparna.
Det är Trollholmens skola det.  Nu vill jag bara njuta av den sista terminen, men det är ju lätt när detta hemska har lagt sig som ett täcke över skolan. Det är en helt annan stämning. Det är hemskt.
Jag önskade verkligen att jag hade fått gå ut nian på Trollholmens skola. På den skolan som fått mig att utvecklas på alla möjliga sätt. På den skolan som kanske inte är bäst på utsidan, men definitivt på insidan <3

xz



Kommentarer
Postat av: Sofia.E

Håller med till 100%.. :(

2009-01-15 @ 17:22:19
URL: http://sofijaha.blogg.se/
Postat av: agnes

jag med :(

trollholmen är den bäsa skolan <3

2009-01-15 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0