Sing sing a song sing a song sing a song.

Hej alla ni!

Äntligen helg. Eller "äntligen"  ska jag kanske inte säga. Har ju bara gått två dagar i skolan den här veckan :P
Jag vet inte riktigt när jag vaknade imorse första gången. Det är konstigt, men jag får upp tiden 08.00 i huvudet och jag vet inte varför. Kan det vara att jag vaknade vid den tiden första gången, eller har jag drömt det?
Ja, det är en gåta det.

Jag och ledighet menas ju med att halva dagen sovs bort. Vaknade efter ett, men då hade jag vaknat ett visst antal gånger innan och somnat om. Men efter jag hade gått upp ur sängen så har jag suttit här - framför min kära fula dator :P
Och så har jag sjungit en del. Det finns inget liv utan att sjunga.
Sjunga är mitt liv <3

ghgh
Och här är min idol, alla ni som inte vet. Leona lewis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0