Pluggplugg

Hej!

Idag har det vart en otroligt skön dag. Även fast jag gick upp 07.00 så hann jag bli klar i god tid innan 08.30. Stolt :)
Så jag chillade iväg till Sofia.K där Maria oxå var och vi kollade lite på vakna med The Voice innan vi drog iväg till skolan.
Vi slutade redan kl 12.15 för vi hade kompledigt från esteten för att vi uppträdde i Stinsen i lördags.
Men nu måste jag verkligen plugga har jättemånga prov hit och dit just nu (eller börjar nästa vecka).
Men här kommer lite bilder från dagen med mina älsklingar! =)

<

Dagens outfit I think.


Tröja - Mammas. Haha, kul om man har tröttnat på sina egna kläder. Nej men gillade att den blev en overzize tröja på mig =)


Vitt linne (under) - H&M


Jeans - Vero Moda


12
Så kul man kan ha då xD



z

<
Kolla så kul Agnes och jag hade! =)

Och nu ska jag ha tråkigt o plugga, men så är livet.

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: agnes

coolaste bilderna ;)<3

2009-01-29 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0