Fredag (hela veckan)

Hejhopp! Sitter här hemma hos Carro. Hon kom nyss hem. Ja, när jag kom hit så hade hon inte kommit hem ännu, bara hennes brorsa. Så har suttit här framför hennes lilla skitdata :P Och nu kom hon hem ;)

Det har vart en rätt så okej dag idag :P OBS OBS! Sofia.K är tillbaka :) Vi hade skitkul, ingen riktig skrattdag utan henne :P
När hon inte är med är det som att det e nått som fattas. Det gillar jag med alla mina kompisar att alla har något speciellt som saknas extra mycket när den är borta.

Hahaha jag höll på och dö! När vi gick genom korridoren såg vi en planch som satt på väggen.
Och gissa vem som hade hamnat med på en bild???!!! JO, JAG!! :O
Kommer ihåg att vi tog de där bilderna på esteten för ett tag sen...FAN ASSÅ!
Tack så jättemycket för att ni satt upp den så att jag får skämma ut mig lite :P Jag tackar!

Sen så gjorde jag bort mig lite mer. Mina kära vänner hittade på namn åt alla. Sofia.E sa ett smeknamn till sig själv.

Sofia.E: Ssssssssssssssss...sork!

Då skulle jag hitta på ett till mig och då blev det såhär: Eeeeeeeeeeee...elverket!

Sofia.E: Åhh fjortis!

Men allvarligt. Jag tänkte inte på det. Jag lovar.

Det som var pinsamt med detta var att jag sa det rätt så högt, men om jag har tur så var det inga andra öron som hörde det :) Hoppas det iallafall!

Sista lektoionen var det estet. Det var gruppe och jag hade fått sång...YES!
Vi kommer att få sångcoatching och allt! :D OCH DESSUTOM så ska vi sjunga en till låt på Stinsen nästa lördag.
And guess what?! Jag ska sjunga solo en vers!!!!

Jag är överlycklig! :D

Snart blir det stallet för min del, men innan det ska Carro och jag kolla på film :) Så nu ska jag avsluta detta inägg med att säga trevlig helg allesammans!



Kommentarer
Postat av: SofiaK

detsamma elina trevlig helg!

Du betyder <33333

2009-01-16 @ 16:45:03
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0