Blondiiee day

Hejhoppis!

Har egentligen inte tid med det här...har masor av jobbiga franskaglosor som ska in i hjärnan.
Men tänkte slänga in ett litet inlägg. Vad gör jag inte för er (a) Om det är någon som läser min blogg?!
Aja, några är det iallafall. Stort tack till er, för utan er så skulle min blogg inte vara värd någonting...då skrev jag en massa som ingen läste. Det hade ju varit lite onödigt. Så återingen, tack till alla ni som tar er tid och läser min blogg! Det betyder ALLT! <3 TACK!

re

Nu ska jag berätta lite om min dag.
Har inte kunnat sova ett skit inatt, vart så orolig över att gå till skolan med detta hår. Så jag låg i sängen och drogade ner mig med en massa Leona Lewis musik. Det funkar alltid! :D

Men jag hade inte behövt oroa mig. Det var tvärt om än vad jag hade trott. De tyckte mitt hår var fint!!
Men aja, bara för att de tycker det så behöver inte det betyda att jag tycker det.
Mitt hår kan fortfarande gå och dö!!!!!!!!!!

we

Kommentarer
Postat av: Ikkad

haha!!! kan ju säga att jag sett värre så... såååå farligt var det inte :D

2009-01-19 @ 21:37:17
Postat av: SofiaK

Nej håller med din kompis <33

2009-01-20 @ 17:39:51
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0