Vi på Stinsen

Hejhallå!

Ja, som ni vet så har vi sjungit på Stinsen idag. Jag sjöng solo på en vers. Jag var faktiskt inte nervös tidigare eller hur ska man säga det. Jag tänkte inte på det, men jag var det auotomatiskt ändå. Det blir nog alla. Men det gick bra =)
Vi alla hade på oss Trollholmen - tröjor för vi skulle ju reprensentera vår fina skola. Jag är verkligen glad över att gå på den. Sista året...

Här kommer iallafall lite bilder från idag!

jk
Ja, vad ska vi säga? Hade lite tråkigt innan det var dags
att åka.


re
Här står jag då - redo för att åka och ge allt på Stinsen.

df
Äntligen var det dags. Våra tio minuter att visa upp oss
i Stinsen.

gf
I love singing.

df
I will sing forever <3

Kommentarer
Postat av: SofiaK

Jadu Elina lycka till nu

Jag vet att du kan!!:)

2009-01-24 @ 18:19:54
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0