En dag inne i stan

Hej!

Idag har jag vart inne i stan med mamma, Maddis och Tilda. Vi kollade omkring lite och jag skulle egentligen inte shoppa. Men jag kunde verkligen ine låta bli så det blev lite shooping ändå. 3 par trosor och en tröja.
Och jag hade ju inga egna pengar med mig heller...
Usch det låter ju hemskt, e skyldig mamma och Maddis en gentjänst.
En sak som jag kan säga att det var fler turister än svenskar i stan! Hehe, e lite roligt men kul att de uppskattar vårt land.

Vi åt middag på en resturang och när jag kom hem så gick jag raka vägen till Agnes...Skulle lämna den tredje Twilightboken som jag hade lånat. På vägen mötte jag Sofia.K och hennes kompis Jenny som också var påväg till Agnes så jag stannade kvar och var med dem. Sofia.E kom också!
Så vi var ett litet gäng där. Vi spelade kubb och hade kul!
Nu siter jag här och tar det lugnt. Ska kolla på lite låtar och se om man kan göra covers på några. Det hade varit kul nu när jag fått en ny mick som är skitbra!

Imorgon tror jag det blir sol och bad för min del, vad ska ni göra imorgon? // Elina



Kommentarer
Postat av: Tova

vet inte vad jag ska göra imorrn...önskar jag kunde träffa dig bästis! btw vad blond du har blivit (i håret dvs, kan missuppfattas...)jättefint!<3 =)

2009-07-02 @ 00:56:08
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0