Maddis 40 år!

Hej!

Som rubriken säger så fyller Maddis 40 år idag. Vi ska dit om ett tag.
Tidigare idag så har jag ridit. Jag red Milton och han ska tydligen vara väldigt vild och bocka och så. Men han skötte sig jättebra och den lilla c - ponnyn kom över 95 cm!

På tal om hästar så är det snart dags att åka hem. Vi åker hem på onsdag och då vill jag ha med mig en häst hem!
Jag har märkt att när jag har ridit så mycke så har jag blivit lite smalare. (Känns det som iallafall!) Att jag har ridit och haft kul men samtidigt blivit finare. Och jag vill fortsätta i Stockholm! Jag vill fortsätta att rida varje dag för jag mår så otroligt bra av det.



Smalare, fint solblekt hår, fin solbrun hy.
För första gången i mitt liv är jag nöjd med mitt utséende.




Kommentarer
Postat av: Maria

va bra att du är nöjd med dej för det ska du vara!:D hoppas du har nån hem:D

2009-07-23 @ 12:41:03
Postat av: Tova

Du borde alltid vara nöjd med dig!! Du är sååå söt!

Älskar dig <3<3<3<3<3

2009-07-25 @ 20:38:00
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0