Ridning

Hej på er!

Idag så har jag varit i stallet! Jag red Jazpona som jag saknat så mycket. Johanna red Honey och Oskar red Dulo.









På slutet så tänkte jag och Oskar rida ut en sväng. Allt gick jättebra men efter vi hade börjat trava en bit så lät det såhär:

Oskar: V-ä-n-t-a...jag är helt slut. Jag har ont i hela kroppen!

Jag: Men Oskar, är det så jobbigt?

Oskar: Aj!! Nej Elina, jag har seriöst brutit något nu!
 
Sen så började Oskar trava riktigt fort.

Jag: Oskar, trava inte så fort! Ta det lugnt!

Oskar: Men den här hästen vet inte vad lugnt är för något!

HAHA.



Kommentarer
Postat av: Maria

va fina ni är tillsammans!:Dälskar dig<3

2009-07-11 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0