Snälla Elina

Hejhej!

I eftermiddags åkte jag iväg med Sofia.E till Stinsen. Det var meningen att vi bara skulle fika men jag kan inte åka till ett centrum och komma hem utan att ha köpt någonting. Jag hittade en kjol på rea på Gina Tricot som jag bara inte kunde motstå så den köpte jag. Sen på Din Sko så såg jag ett par skor som mamma har velat haft i flera månader men jämt skjutit upp dom för hon inte hade råd. (För att hon har lagt ut så mycket pengar på mitt shoppande) Så vet ni vad jag gjorde? Jag var så snäll och köpte dem till henne.
Jag gillar också de skorna och de roliga är att de har remmar man kan spänna in så jag kan också ha skorna fast de är två storlekar större än vad jag har!





Snygga va?


Kommentarer
Postat av: sofia.e

Super trevlig dag haha;) <333 och snäll mot sin mamma osså, du är verkligen de:P

2009-07-03 @ 23:48:25
URL: http://zuiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0