Två dagar kvar till KONFA - lägret

Hey!
Jag har varit med Maddis, Klas och Tilda idag också. Vi åkte till Vaxholm och skulle sola och bada. Men himlen var täckt utav moln, så det kändes rätt så meningslöst att försöka sola då.
Så istället åkte vi in till Vaxholm och gick runt lite och kollade. Nu är det ju bara två dagr kvar till jag åker på KONFA - läger i TVÅ VECKOR! Jag är lite orolig över för hur det kommer att bli, det blir nog säkert kul men om det skulle bli begravning istället för konfirmation om två veckor så har Klas fixat så att det inte behöver bli en begravning.

Han köpte nämligen en bok till mig:



Precis vad jag behövde! Nu kommer jag garanterat att överleva.

// Elina.

Kommentarer
Postat av: Tova

hahaha vad bra!

2009-07-30 @ 23:00:41
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0