Frågor från vem?

Jag har fått en del frågor från en person som jag tänkte besvara här i bloggen :)

1. Hur länge sitter du vid datorn varje dag? 

Svar:
Kanske 9 timmar.

2. Vilken av dina kaniner tycker du mest om?

Svar:
Den frågan kan jag inte svara på. Jag älskar dem lika mycket fast på olika sätt.

3. Hur gammal vill du bli?

Svar:
Jag vet inte riktigt. Jag vill bli så gammal så att när jag dör så ska jag kunna känna att jag levt mitt liv.

4. Vill du begå självmord?

Svar:
Nej.

5. Vem älskar du?

Svar:
Det är verkligen många jag älskar. Familj, mina underbara vänner och mina kaniner.

6. Tycker du om Visby?

Svar:
Ja, det gör jag. Tycker det är en mysig stad.

7. Har du ätit myror?

Svar:
Nejnej! Blä, det skulle jag aldrig kunna göra

8. Hatar du någon?

Svar:
Jag har svårt att hata folk men ja, det gör jag.

9. Hur mycket vatten dricker du per dag?

Svar:
Jag vet inte riktigt, men inte så mycket som man borde dricka varje dag iallafall.

10. Hur många timmar motionerar du i veckan?

Svar:
Rider lite och går mycket med kompisar, joggar m.m. Vet inte exakt hur många timmar jag motionerar, det är olika från vecka till vecka.

11. Håller du på med någon sport?

Svar:
Ja, jag rider.
 
Nu har jag bara en fråga till er - vem tror ni det är som ställt dessa frågor?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte vem det är

2009-07-10 @ 12:22:32
Postat av: Tova

hmm ingen aning...

2009-07-10 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0