Oskar is here

Hej!

Måste börja detta inlägg att säga att jag e så glad samtidigt som jag e så ledsen.

Nu till vad som hänt idag.
Vi hämtade Oskar, min kusin vid Nynäshamn. Han ska bo hos oss nu fram till torsdag då han ska följa med oss tillbaka till gotland. Där han bor. Vi åkte runt lite i Stockholm och åkte upp i Kaknästornet. Fan, jag som är så höjdrädd.
Blev illamående och yr...

Men i sin helhet så var det en trevlig liten utflykt.

Here's some pictures!


Facelook.




Mamma.


Cattis, du ser att allt är precis som vanligt.


Wihoo! Jag flyger!




Kaknästornet!


Och lite utsikt därifrån...



Sådär såg min dag ut idag! Vad har ni gjort idag?

Kram // Elina





Kommentarer
Postat av: Tova

Roooligt!

2009-07-04 @ 23:28:36
Postat av: Cattis

Jag förstår om du skäms över oskar o Nalle. Du skulle ha följt med på båten till gotland

2009-07-05 @ 08:55:57
Postat av: Anonym

men usch vad har han i näsan?!:)

2009-07-07 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0