Tova

Jag vet att klockan är mycket men jag fick bara sådan lust att skriva nu. Och det är två saker hela det här handlar om. Det första - jag vill bort. Utomlands. Det andra - Tova. Jag saknar henne så mycket. Jag vet att jag på senaste tiden så har jag drömt väldigt mycket om oss. Jag saknar tiden på Trollbacken så mycket. Jag önskar jag kunde backa tillbaka tiden dit igen och få uppleva denna känslan en gång till. Denna glädjen.För jag kan säga er att det var så speciellt.Tova och jag...det var som att vi hörde ihop på något sätt. Jag e knäpp som sitter och bölar nu men det gör så ont. Jag saknar henne så mycket. Jag saknar den tiden så mycket.

Jag har skrivit denna text till en melodi jag snart ska spela in. Den heter Tovas Song och är tillängnad min fina vän Tova som man kanske förstår på titeln.

I look back through many years. Through many memories.
There was you and me, the angels smile do you see?
Now you're not here but i want you to see how much you means to me.
And this song, it says we will always belong.

You are the girl with eyes who light up my way, and you're smile it took me through the day.
I miss you, I miss all that we do. I miss every day, I miss all that we shared.
I love you.

A memorie I will never forget. Two stones, one place. Our place. Which will always be.
All the joy and all the laughter is saved in my heart. And it's true, my best memories is with you!

Cause you are the girl with eyes who light up my way, and you're smile it took me through the day.
I miss you, I miss all that we do. I miss every day, I miss all that we shared.

The sun was shining every day. For all the fun that we made.
It was shining for us. For the best friends who ever was.













Kommentarer
Postat av: Tova

Åhh Elina hur kan man ha en sådan kompis som du!! Saknar dig så jävla mkt varje dag! Men det som gör att jag orkar fortsätta leva här, är att jag vet att jag snart kmr se dig igen! Bara för att jag bor här betyder inte att vi aldrig kmr uppleva denna kännsla igen, utan vi gör den bara starkare tills vi ses nästa gång!Eller hur? Jag visste när jag flyttade till London att våran starka vännskap kmr aldrig brytas var vi en befinner oss, ingenting kan separera oss, vad som en händer, vi är ju piff och puff som vi brukar kalla oss!Jag är så stolt att få kalla dig min bästa vän. Älskar dig så det gör ont! Vi ses snart, pusssss <3<3<3<3<3

2009-07-02 @ 10:48:26
Postat av: SSofia.e

Fint skrivet gumman!! :P <33

2009-07-02 @ 18:01:25
URL: http://zuiz.devote.se
Postat av: sofiak

Mycket FIN!

2009-07-03 @ 19:48:00
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0