En konstig väderdag

Hejsan! Ja, rubriken säger allt! Jag satt klockan igårkväll på väckning på 08.00, men jag vaknar imorse klockan 07.00 av mig själv. Varför då kan man undra? Jo, för att himlen var alledeles blå och solen sken in genom fönstret! Det var riktigt mysigt att vakna imorse. Min första känsla som for igenom mig när jag vaknade var: Vilken underbar dag! Vädret höll i sig under dagen. Synd bara att det inte var lika varmt ute som det såg ut och vara. Men plötsligt när vi sitter på NO - lektionen så blir det molnigt och värsta snöstormen bryter ut! Några minuter senare är det skinande soligt igen. Riktigt märkligt väder. Jag hoppas verkligen att solen skiner när jag vaknar imorgon också. Så jag kan få känna: Vilken underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

håller med värsta väder?!

2009-03-27 @ 16:23:53
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0