Gamla minnen suddas aldrig ut

Hello!

Idag vaknade jag inte förrän efter tolv...ojdå. Men aja, jag gjorde mig iordning fort och stack sen till Carro.
Vi hade det kul som vi ALLTID har :)

Imorgon är det prao som gäller för min del. Måste ringa Agnes och höra om vilken tid vi ska åka in till stan och så.
Men det ska bli kul, bättre än skola iallafall.

Just det ja, kollade på gamla videos igår när jag var liten och då var det på när Carro och jag var på Ängsjö för typ 100 år sedan. Vi var iaf små. Jag tog kort så jag tänkte att ni kunde få se. Det är härligt att minnas gamla tider!


Jag och Carro :)


Carros brorsa Daniel var inte mycket gammal här.


Jag och Carro gör...något.


Carro <3


Carro och jag. Jag ser rikitgt rädd ut. Tog ett tag innan jag vågade åka kommer jag ihåg.
En riktig liten fegis var vad jag var ;P


Carro ser inte ut och vara lika rädd som jag var :P


Gamla minnen suddas aldrig ut.
Dom hänger med en resten av livet och längre än så <3






Kommentarer
Postat av: caroline

nej men heeeerregud!? haha så man såg ut (a)

men dom tiderna var riktigt mysiga :)<3

2009-03-01 @ 21:02:22
URL: http://vikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0