Gudstjänst

Godmorgon på er allesammans!

Åh, så fort det blir söndag så känns det som att helgen är slut. Redan på lördagskvällen så känner jag att helgen är slut. Det är som söndagen inte spelar någon roll! Det händer ju typ aldrig nått kul på söndagar. Men om man skulle råka vara ledig på måndagen så blir söndagen plötsligt mycket roligare! Det är konstigt det där...

Klockan 11.00 idag ska jag på gudstjänst. Hör bara på namnet, hur kul låter det? Inte ett dugg. Men aja, måste göras. 5 stycken ingår somsagt att man ska göra i konfirmationen.
Åh det där med konfan...ibland önskar jag att jag aldrig anmält mig...

Men that's life. Hoppas ni får en bra dag! Solen lyser ju så fint här utanför mitt fönster så jag ska nog försöka och vara ute så mycket som möjligt idag. Jag fick en kommentar i ett tidigare inlägg att varför man blir glad och känner sig piggare av solen är för att solen ger oss D-vitamin. Det var kul och veta. 


ElinaD - vitamin!






                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0