I want

Hejhej!

Får ta och slänga in ett litet blogginlägg nu. Vad har hänt idag då?
Jo, jag har vart i skolan. Allt var sig likt där. Efter skolan så var Sofia.E och jag. Vi satt väl mest vid datan men sen lite senare gick vi en promenad och bara snackade.
När jag kom hem sen vid 20.00 så satt jag mig direkt med SO:läxa. Blev klar med med den kl halv 10.

Och nu sitter jag här och kollar på mikrofoner. Ja, pappa har beslutat sig för att sälja min :(

Fast den är ändå så dålig. Vill ha en bättre, en trådlös!



Samson Q7  Cardioid Dynamic Mic

Typ nån sånhär liknande. Dom är ju verkligen jättebilliga...

Aja, men nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bra! // Elina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0