KONFA

Hejhej!

Min dag har tillbringas i kyrkan, hela dagen.
Först var det gudstjänst. (måste gå på minst fem stycken innan man konfirmeras)
Gudstjänsten var jättetråkig om jag ska vara ärlig. Men aja. Det var bara att sjunga med, ställa sig upp lite då och då.
Sen var det KONFA -träff. Vi ska träffa alla som ska vara med på träffar några gånger under vårterminen och sen i slutet av sommaren ska vi åka på ett läger :)
Idag lärde vi väl mest känna varandra, lekte lite lekar :P Var det kul, tråkigt, läskigt? Jag vet inte.
Men nu är första träffen gjord. Nästa är den 23 april ;)
Jag säger bara en sak, jag är glad att jag hade mina kompisar där!


Här på Kåfalla herrgård ska jag alltså tillbringa två veckor i augusti :)



Kommentarer
Postat av: Ikkad

vadå 5? :O jag behövde typ 15 .___.

2009-03-08 @ 19:38:04
Postat av: elina

haha, tråkigt för dig då xD

2009-03-08 @ 22:31:06
URL: http://eeliinaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas du hade kul och att dopet var mysigt..

konfimation är en av de bästa sakerna jag varit med om i mitt liv :)

2009-03-08 @ 23:12:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0